Pasy Transportowe Tomasz Kusaj Mocujący Czarny 5T 12M 50Mm Atest 2Cza-50-1-12

76,74 

Description

Pas transportowy mocujący CZARNY 5 ton 12 metrów – dane techniczneSiła Zrywająca – BF (Breaking Force) – 5000DaN = 5000 kgDopuszczalne obciążenie – LC – układ prosty/opasanie: 2000/4000 daN (2,0/4,0 tony)Nominalna siła ręczna – SHF: 50 daNNominalna siła napięcia – STF (napinacz): 350 daN (maksymalny docisk ładunku do podłoża z siłą 350 kg)Szerokość taśmy: 50 mmDługości: 12 metrówMożliwe zakończenia: D1 (podwójny hak)Materiał: PES (poliester)Temperatury pracy: -40ºC – 100ºCMaksymalna rozciągliwość: ≤ 5%Gwarancja: 12 mies.Zgodność: norma PN-EN 12195-2Rekomendowane do: mocowanie ładunku, mocowanie zaplecza scenicznegoKupując u nas pas transportowy mocujący czarny 5 ton zyskujesz:szybki czas realizacji (także zamówień niestandardowych),atrakcyjną cenę,pas transportowy o długiej żywotności,produkt wyprodukowany w Polsce,pas transportowy z napinaczem zgodny z normą PN-EN 12195-2Pas transportowy czarny z napinaczem – charakterystykaDwuczęściowy pas transportowy czarny z napinaczem 5 ton i szerokości taśmy 50 mm stosowany jest głównie do zabezpieczania zaplecza scenicznego oraz ciężkiego ładunku podczas transportu na TIRach. Znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie pasy transportowe o szerokości taśmy 25 mm i 35 mm nie sprawdzą się ze względu na swoją niewystarczającą wytrzymałość.Pas transportowy czarny z napinaczem 5 ton ten zbudowany jest z dwóch części: krótkiej – która posiada napinacz i jest zakończona hakiem, oraz długiej – zakończonej z jednej strony hakiem. Do poprawnego unieruchomienia ładunku niezbędne są dwa punkty mocujące o które zostaną zaczepione haki pasa. Mogą to być punkty o relacji ładunek-podłoże w przypadku prostego mocowania pasa lub relacji podłoże-podłoże w przypadku mocowania przez opasanie. Po połączeniu jego obu części jest on naprężany przy pomocy napinacza.Zakończenia pasa transportowego czarnegoW standardowym wykonaniu nasz pas transportowy czarny 5 ton 50 mm posiada podwójny hak (hak z podwójnym pazurem). Oznaczamy go także jako zakończenie D1.Wytrzymałość pasa transportowego czarnego z napinaczemPodstawą do ustalenia parametrów pracy pasa transportowego czarnego z napinaczem jest jego etykieta znamionowa. Wszystkie dane techniczne znajdują się właśnie na niej. Każdy pas transportowy z napinaczem 5 ton powinien być zgodny z normą PN-EN 12195-2 i powinna to poświadczać jego etykieta. Najważniejsze parametry techniczne jakie powinny znajdować się na jego etykiecie to:LC – lashing capacity czyli zdolność mocowania pasa. Jest to maksymalne obciążenie pasa przy którym nie ulegnie on jeszcze zniszczeniu. Podawane są zawsze dwie jego wartości, dla mocowania ładunku prostego oraz dla mocowania ładunku przez opasanie. Pas transportowy z napinaczem 5 ton ma parametr LC na poziomie 2000 / 4000 daN (proste/opasanie) czyli 2 / 4 tony.SHF – standard hand force czyli nominalna siła ręczna. Jest to maksymalna siła napinania przy użyciu ręki operatora, przy której napinacz nie ulegnie zniszczeniu. Nie powinno się używać do pracy dźwigni napinacza żadnych przedłużek, itp. Pas transportowy z napinaczem 5 ton ma parametr SHF na poziomie 50 daN.STF – standard tension force czyli nominalna siła napięcia. Jest to siła z jaką ładunek zostanie dociśnięty do podłoża. Wartość ta zależy od konstrukcji napinacza. Im bardziej solidna konstrukcja, tym jest on w stanie bardziej docisnąć ładunek. Pas transportowy z napinaczem 5 ton ma parametr STF na poziomie 300 daN (300 kg).LGL – to rzeczywista długość pasa transportowego wraz jego elementami takimi jak haki i napinacz. W przypadku pasów dwuczęściowych, długość każdej części pasa jest zamieszczana na jej etykiecie, a łączna długość pasa transportowego to suma długości obu części i wynosi ona standardowo od 2 do 16 metrów.Na etykiecie mogą być umieszczone także inne, dodatkowe informacje.Zapraszamy do zakupu!

vito 4×4, bmw 7 2023 cena, audi cennik 2021, audi q7 s line 2020, ford gliwice serwis, instrumenty udziałowe, citroen ds3 crossback, vw 6, ford focus na sprzedaż

yyyyy