Description
. Radar- „Ikea oponiarstwa”Krótka, bo zaledwie od 2006 roku, historia rozwoju marki pokazuje jak urzeczywistnić słynną maksymę biznesu ” Myślisz lokalnie, a działasz globalnie”. Należąca do singapurskiego koncernu Omni United marka, bardzo dobrze radzi sobie wśród producentów opon. Co ciekawe, Radar nie posiada własnych fabryk i są produkowane w przedsiębiorstwach współpracujących z Omni United z takich krajów jak: Indie, Indonezja, Sri lanka oraz Chiny. Według zamysłu prezesa Omni United GS Sareena, singapurska ma być „Ikeą oponiarstwa” i wszelkie działania marki zmierzają do realizacji tego planu.Ekspansja marki RadarSingapurskie opony zdobywają coraz większe uznanie wśród kierowców na całym świecie. Stały rozwój technologiczny oraz coraz większa siec dystrybucji pozwala na zdobycie kolejnych rynków. Największe uznanie Radar znalazł na rynkach azjatyckich, głównie w Malezji i Japonii. Jednak celem ambitnego twórcy i szefa singapurskiej marki było zdobycie Stanów Zjednoczonych. W chwili obecnej, do USA trafia ponad połowa produkowanych opon. Europejczycy również docenili opony singapurskiego producenta. Sporym uznaniem produkty Radar cieszą się w Estonii, Wielkiej Brytanii, na Cyprze, Malcie i Węgrzech. W ofercie Radar znajduje się 25 modeli przeznaczonych do samochodów osobowych, SUVów i lekkich ciężarówek. Obecna w ponad 80 krajach stale udoskonala technologie produkcji opon oraz dba o pozytywny wizerunek firmy. Do ciekawostek należy fakt, że Radar wspiera walkę z rakiem piersi, jako jedyna firma na świecie. Historia i ekspansja marki pozwala przypuszczać, że Radar może stać się liczącym graczem na rynku oponiarskim. Warto samemu przekonać się o jakości oferowanych produktów.
dacia sandero 2020, auto 4×4 do 40 tys, rav 4 toyota, seat arona czerwony, jazda na zapchanym dpf, 0pel astra
yyyyy