Description
Moduł regulujący napięcie i ograniczający prąd MR25 TECHTRONUkład MR25 służy do ładowania akumulatora 12V z instalacji 12V. Dzięki swojej możliwości zmiany napięcia wyjściowego i ograniczającego prąd może być stosowany w układach o małej wydajności prądowej alternatora lub też w pojazdach wyposażonych w inteligentny układ ładowania.Moduł podłączony w samochodzie do akumulatora rozruchowego bez względu na napięcie na nim panujące* będzie dążył aby na jego wyjściu napięcie osiągnęło poziom ok 14,4V. Jest to napięcie optymalne do ładowania dodatkowego akumulatora (GEL/AGM) oraz dodatkowo ograniczał prąd do wartości ok 18A @ 12V.W pojazdach z systemem start/stop i inteligentnym układem napięcie na akumulatorze rozruchowym może wynosić po jakimś czasie tylko 12-12,5V. Jest to napięcie nieskuteczne do ładowania akumulatora (dodatkowego). Dzięki module MR25 ten problem znika.Specyfikacja• Moc do 300W• Napięcie wejściowe: 10-30V DC• Napięcie wyjściowe: 14,4V DC ±0.2V (obciążenie poniżej 1A)• Max. prąd wyjściowy ciągły przy napięciu wejściowym 12V-15V: ~18A• Max. prąd wyjściowy ciągły przy napięciu wejściowym 24V-30V: ~25A• Wymiary: ok 235x95x55mm• Możliwość przykręcenia do podłoża• Wyprodukowano w POLSCE• Chłodzenie aktywne (wentylator)Możliwość ładowania akumulatorów o pojemności od 80 do 200Ah (czym większy akumulator tym czas ładowania dłuższy).Przykładowy schemat połączeniaModuł MR25 Powinien być podłączony do akumulatora rozruchowego poprzez moduł ZA40 (link https://allegro.pl/oferta/zabezpieczenie-przed-rozladowaniem-akumulatora-40a-6900763827 ) zabezpieczający przed jego rozładowaniem. Brak zastosowanie układu zabezpieczającego spowoduje całkowite rozładowanie tego akumulatora.Oferta dotyczy tylko modułu MR, moduł ZA40, akcesoria do podłączenia do kupienia osobno.
mercedes e klasa 2010 kombi, megane combi, pracownicze plany, chłodnica opel vectra c 1.9 cdti, opel astra a, dobocom
yyyyy