Description
Zmodernizowany w 2017 roku, wysokiej jakości mineralny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem. Zalecany szczególnie na standardowe okresy wymiany w silnikach ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów oraz innych pojazdów intensywnie eksploatowanych o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej.ZASTOSOWANIEprzeznaczony do smarowania wysoko obciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem. Zalecany szczególnie na standardowe okresy wymiany w silnikach ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów oraz innych pojazdów intensywnie eksploatowanych o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej.GWARANTUJEkompatybilny głównie z silnikami spełniającymi normy emisyjne EURO 3 i wcześniejszezapewnia najwyższy poziom kultury pracy jednostki napędowej (poprzez zapobieganie powstawania osadów i nagarów oraz zużyciu smarowanych elementów).konwencjonalny poziom SAPS – brak możliwości stosowania w pojazdach wyposażonych w układy oczyszczania spalin w postaci filtrów cząstek stałych.Przy zakupie oleju, zawieszka informująca o kolejnej wymianie oleju GRATIS.
5w30 czy 5w40 opel, uniqa assistance standard, mercedes a 2012, ford grand c-max, opel meriva 2017, auris 2008, jazda na zapchanym dpf, auto do slubu radom, panek paliwo, jakie mandaty 2022, najładniejszy samochód, peugeot 206 automat, audi 3.2 fsi, skoda leasing konsumencki, renault clio 4 używane
yyyyy